woensdag 4 januari 2012

Op naar Malmö!

Zoals de meeste van jullie weten, ga ik zaterdag 7 januari voor een half jaar naar Malmö in Zweden.
Hier ga ik als minor het vak peace and conflict studies volgen op de Malmö university (http://www.mah.se/english)
Voor deze studie krijg ik 30 studiepunten, die ik nodig heb voor het behalen van mijn minor en verdere voortzetting van mijn studie op de HAN in Nijmegen.

In Malmö krijg ik een eigen kamer met bijbehorende voorzieningen, die ik tot 15 juni tot mijn beschikking heb.Ik  heb een laptop en dongle mee, zodat ik via msn, mail, skype en mail bereikbaar ben. Ook kan ik via mijn abonnement gratis gebeld worden(de beller kost dit ook niets extra).

Ik ben ben op dit moment druk bezig met de laatste voorbereidingen te treffen voor mijn reis en afscheidsfeest. Dit heb ik morgen (5 januari) in de blokhut in Kessel eik.

Via dit blog hou ik iedereen die geïnteresseerd is in mijn reis op de hoogte.

Ik heb er zin in!! :D

2 opmerkingen:

  1. Dus, jou bellen terwijl je in Zweden bent kost evenveel als jou bellen terwijl je in Nederland bent? Of is 't echt helemaal gratis?

    BeantwoordenVerwijderen