donderdag 26 januari 2012

Update 26-1

Hej allemaal!

Het is weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste update heb gepost, dus ik zal jullie even een korte samenvatting geven van mijn activiteiten de laatste dagen ;)

Vorige week zaterdag zijn we met een grote groep per trein naar Kopenhagen geweest.(foto's @ facebook)
Hier hebben we te voet een groot deel van deze prachtige stad verkent.Zo hebben we o.a het koninklijk paleis en de zeemeermin gezien. Het was een hele mooie, maar koude dag en ik ga zeker nog eens terug als het wat warmer is

Verder heb ik nog een aantal feestjes gehad en ben ik een paar keer in de stad wezen stappen, wat elke keer weer heel gezellig was :D

Op school gaat alles ook goed en ik vindt mijn cursus tot nu toe zeer boeiend en leuk. Vandaag heb ik mijn Zweeds examen gehad en dat ging jätte bra, dus mijn 1e 4,5 ects(studiepunten) zijn zo goed als binnen!
Ik heb besloten om verder te gaan met de cursus voor nog eens 4,5 ects, omdat ik het nog steeds leuk vindt en het nooit slecht staat op je c.v.

Vanavond hebben we een 'Australia day party' op de 9e verdieping van ons appartementencomplex en gaan we daar op z'n Australisch feesten :D, maar ik kan het niet al te laat maken(wat waarschijnlijk wel gebeurt), omdat ik morgen Zweden voor één dag ga verlaten.

We gaan namelijk per trein een trip maken van Malmö naar Kopenhagen en gaan vanuit hier langs de oostkust van Denemarken naar de stad Helsingør. Hier blijven we overnachten, om de dag daarna de boot naar helsingborg te nemen. Vanuit hier gaan we dan weer per trein terug naar Malmö. Onderweg stoppen we op verschillende plaatsen om deze te bezichtigen. Ik heb er zin in!

Thx for reading en hopelijk tot mijn volgende update :D

Hej da!

3 opmerkingen:

  1. Ha die Jens,

    Telefoon al ontvangen? Hoe gaat het met jouw voeten? Al een beetje bijgekomen?
    Oh ja, dinsdag is Jan jarig. Het is maar dat je het weet.
    Jouw eerste maand in Zweden zit er al weer op. Wel lekker rustig thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jens,

    Al lang niets meer van jou gehoord. Hoe gaat het er nog mee? Jouw volgende reis al gepland?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jens,

    Bevalt het zo goed dat de volgende buitenlandse trip alweer voorbereid wordt?

    BeantwoordenVerwijderen