maandag 9 januari 2012

Kamer gekregen!:D

Hej allemaal!

Vanochtend ben ik voor de laatste keer opgestaan in het hostel en ben ik na een goed ontbijt naar de afdeling studentenzaken van de school gegaan. Hier heb ik verdere informatie gekregen, samen met de sleutel voor mijn kamer. Hier zijn we dan ook direct heen gegaan om deze in te ruimen. Mijn kamer is lekker groot en bezit een eigen badkamer met wc en douche. Ook heeft het een schitterend uitzicht over de stad, omdat ik op de 8e verdieping zit(gelukkig zijn er genoeg liften:P). vooral nu in de avond is het heel mooi met alle lichtjes in de verte

Nadat we op mijn kamer zijn geweest, gingen we kijken bij de supermarkt tegenover, Willy:s. Deze licht, maar een paar meter verwijderd van mijn kamer en heeft echt alles!(vergelijkbaar met het Trefcenter in Venlo)

Hier na zijn we naar "hoe kan het ook anders" de Ikea geweest, waar ik nog een paar kleine dingetjes heb gehaald voor op mijn kamer. Hier hebben we o.a. wat gegeten, waarna mijn ouders mij afgezet hebben op mij kamer. Zij vertrekken morgen weer naar Nederland, terwijl ik nog 5 maanden kan blijven:P

Vanavond heb ik beter kennis gemaakt met mijn verdiepingsgenoten en morgen om 8 uur 's avonds is de officiële welkomsbijeenkomst. Ik heb ook vernomen dat er geregeld feesten in het gebouw zijn, dus dat wordt zeker gezellig!

Morgen moet ik om 9:30 op school zijn voor de welkomsbijeenkomst en Zweedse taalcursus. Dan begint ook echt mijn introductie. Deze zal nog tot en met volgende week vrijdag duren, waarna ik begin met het volgen van mijn gekozen cursussen.

(Voor foto's zie mijn Facebook)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten